"Har du det mon lige som mig?"
Hur kommer det sig att jag börjat gilla danska låtar?
Har gammeldansken inom mig vaknat till liv?
måndag 28 december 2009
torsdag 3 december 2009
Allt eller inget!
För alla er som känner mig så vet ni att jag oftast är
Allt eller inget!
Trots att jag blivit äldre och mer mogen
har jag fortfarande inte lärt mig att det inte behöver vara just
"allt eller inget".
Började träna på riktigt i förra veckan.
Gissa nu om jag tränar normalt?
NEJ!
Jag måste träna hela tiden
Jag blir helt besatt av träning
Allt kretsar kring det
Om jag inte tränar blir jag galen
Någon borde ge mig en käftsmäll och skrika
"SKÄRP DIG"
Allt eller inget!
Trots att jag blivit äldre och mer mogen
har jag fortfarande inte lärt mig att det inte behöver vara just
"allt eller inget".
Började träna på riktigt i förra veckan.
Gissa nu om jag tränar normalt?
NEJ!
Jag måste träna hela tiden
Jag blir helt besatt av träning
Allt kretsar kring det
Om jag inte tränar blir jag galen
Någon borde ge mig en käftsmäll och skrika
"SKÄRP DIG"
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)