lördag 23 januari 2010

Förbannade sjukdom

Vissa dagar kan jag längta efter att vara sjuk

men nu.....

Fan vad jag ångrar att jag någonsin hoppades på att bli sjuk.
Jag knarkar panodil och måste dricka äckligt jävla citronvatten
Min hörsel är ytterst nedsatt och jag misstänker att jag har fått halsfluss

Måste jag gå till vårdcentralen?
Jag hatar ju doktorn, tänk så hittar de fler fel på mig?

- Det här ser inte bra ut Isabelle. Vi måste nog operera ut dina halsmadlar.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Skräck

torsdag 14 januari 2010

Träning

Trots att jag inte kunde gå imorse pga ett skivstångspass igår var jag tvungen att gå och träna idag. Det är som ett gift and i love it.

Ska uträtta en massa ärenden som måste bli gjorda nu under min lediga dag.
Men först smygläsa lite bloggar!

tisdag 12 januari 2010

Ensom

Jeg er så ensom !

Ikväll är första kvällen på en lång tid somjga faktiskt är ensam
HELT ensam
Det är mycket ensamt

Frågade min vän som alltid är ensam och borde ha lite kännedom i ämnet

- Känner du dig inte ensam?

- Jo!, svarade hon

-Är du aldrig rädd när du är ensam?

- Nej!, svarade hon

- Ärligt? Aldrig?

-Nej!, svarade hon

Så vad har jag att frukta? Om hon aldrig fruktat.

måndag 11 januari 2010

Målat

har målat sovrummet, min lägenhet börjar bli lite mysig nu
Vaknade i natt av en sjukligt hög smäll, blev lite rädd.
Det visade sig vara en bomb.

hoppas på sömn inatt

söndag 3 januari 2010

Att göra allt precis som man vill

Fan vad det kan störa mig när man skiter i allt man har bestämt för att någon tror att dennes tid är viktigare än andras. Tid för mig är inget man slösar bort. Jag har många saker som ska hinna göras under min livstid och då kan de inte alltid skjutas upp. TID TID TID! IKEA kan väl inte vänta hur länge som helst? TID TID TID!Italien kan inte heller vänta. Jag har ont om tid! TID TID TID! Det antar jag att alla ni andra har också. Snart står man 80 år gammal och undrar vem som stal all tid från en.

Men jag, jag vet vem som stjäler den! "Mr X" som jag gärna vill kalla denna person har nog stulit mycket tid av er alla. Denna tjuvaktiga person bor i söder, mer än så vill jag inte säga då kanske ni blir alltför rädda.

ÅH
TID TID TID