måndag 28 december 2009

Rasmus Seebach- Glad igen

"Har du det mon lige som mig?"

Hur kommer det sig att jag börjat gilla danska låtar?
Har gammeldansken inom mig vaknat till liv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar