skip to main
|
skip to sidebar
Isabelle Olsson Nordehammar
måndag 28 december 2009
Rasmus Seebach- Glad igen
"Har du det mon lige som mig?"
Hur kommer det sig att jag börjat gilla danska låtar?
Har gammeldansken inom mig vaknat till liv?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
Isabelle
Visa hela min profil
Bloggarkiv
►
2010
(12)
►
december
(1)
►
augusti
(2)
►
februari
(4)
►
januari
(5)
▼
2009
(15)
▼
december
(2)
Rasmus Seebach- Glad igen
Allt eller inget!
►
november
(1)
►
oktober
(12)
Bloggintresserade
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar