söndag 3 januari 2010

Att göra allt precis som man vill

Fan vad det kan störa mig när man skiter i allt man har bestämt för att någon tror att dennes tid är viktigare än andras. Tid för mig är inget man slösar bort. Jag har många saker som ska hinna göras under min livstid och då kan de inte alltid skjutas upp. TID TID TID! IKEA kan väl inte vänta hur länge som helst? TID TID TID!Italien kan inte heller vänta. Jag har ont om tid! TID TID TID! Det antar jag att alla ni andra har också. Snart står man 80 år gammal och undrar vem som stal all tid från en.

Men jag, jag vet vem som stjäler den! "Mr X" som jag gärna vill kalla denna person har nog stulit mycket tid av er alla. Denna tjuvaktiga person bor i söder, mer än så vill jag inte säga då kanske ni blir alltför rädda.

ÅH
TID TID TID

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar