skip to main
|
skip to sidebar
Isabelle Olsson Nordehammar
fredag 13 augusti 2010
Om jag var du
Jag kanske har förnekat för mig själv
att jag ibland när jag blundat
har jag önskat att jag var du.
Ändå vill jag inte.
Ändå vill jag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
Isabelle
Visa hela min profil
Bloggarkiv
▼
2010
(12)
►
december
(1)
▼
augusti
(2)
Plötsligt
Om jag var du
►
februari
(4)
►
januari
(5)
►
2009
(15)
►
december
(2)
►
november
(1)
►
oktober
(12)
Bloggintresserade
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar