måndag 22 februari 2010

http://www.youtube.com/watch?v=pNvxwQTg6x0&feature=related

Åh, förra året omkring nu sjöng vi med Anna Ternheim på kb
Antagligen bland de bästa dagarna i mitt liv
Trots allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar