Jeg er så ensom !
Ikväll är första kvällen på en lång tid somjga faktiskt är ensam
HELT ensam
Det är mycket ensamt
Frågade min vän som alltid är ensam och borde ha lite kännedom i ämnet
- Känner du dig inte ensam?
- Jo!, svarade hon
-Är du aldrig rädd när du är ensam?
- Nej!, svarade hon
- Ärligt? Aldrig?
-Nej!, svarade hon
Så vad har jag att frukta? Om hon aldrig fruktat.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar