tisdag 12 januari 2010

Ensom

Jeg er så ensom !

Ikväll är första kvällen på en lång tid somjga faktiskt är ensam
HELT ensam
Det är mycket ensamt

Frågade min vän som alltid är ensam och borde ha lite kännedom i ämnet

- Känner du dig inte ensam?

- Jo!, svarade hon

-Är du aldrig rädd när du är ensam?

- Nej!, svarade hon

- Ärligt? Aldrig?

-Nej!, svarade hon

Så vad har jag att frukta? Om hon aldrig fruktat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar