Vissa dagar kan jag längta efter att vara sjuk
men nu.....
Fan vad jag ångrar att jag någonsin hoppades på att bli sjuk.
Jag knarkar panodil och måste dricka äckligt jävla citronvatten
Min hörsel är ytterst nedsatt och jag misstänker att jag har fått halsfluss
Måste jag gå till vårdcentralen?
Jag hatar ju doktorn, tänk så hittar de fler fel på mig?
- Det här ser inte bra ut Isabelle. Vi måste nog operera ut dina halsmadlar.
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Skräck
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar