måndag 11 januari 2010

Målat

har målat sovrummet, min lägenhet börjar bli lite mysig nu
Vaknade i natt av en sjukligt hög smäll, blev lite rädd.
Det visade sig vara en bomb.

hoppas på sömn inatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar