skip to main
|
skip to sidebar
Isabelle Olsson Nordehammar
måndag 11 januari 2010
Målat
har målat sovrummet, min lägenhet börjar bli lite mysig nu
Vaknade i natt av en sjukligt hög smäll, blev lite rädd.
Det visade sig vara en bomb.
hoppas på sömn inatt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
Isabelle
Visa hela min profil
Bloggarkiv
▼
2010
(12)
►
december
(1)
►
augusti
(2)
►
februari
(4)
▼
januari
(5)
Förbannade sjukdom
Träning
Ensom
Målat
Att göra allt precis som man vill
►
2009
(15)
►
december
(2)
►
november
(1)
►
oktober
(12)
Bloggintresserade
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar