Stod i mjölkrummet på jobbet
Tänkte för mig själv att ingen skulle komma och störa mig där
Så fel jag hade
Plötsligt öppnar någon dörren
X-Hej! får man lov att hälsa på dig här eller bli din chef sur då?
Jag-Ähh, Ehh jag vet faktiskt inte
X- Ok, men jag ska fatta mig kort, Jag vill gärna gå på dejt med dig någon dag
Jag- Ähh, Ehh? Uhh?....(suck)
X- Eller ja....uhm ....du kanske redan har sällskap?
Jag- Uhmm, Ehh, Ähh...ja det har jag, men du! jag vill gärna vara din vän!
X- UHM? Okej...... javisst...men ja... vi behöver ju inte stressa
Jag- .......?
X- Men ha en bra dag då!
Jag-uhm... ja du med......????????????
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar