torsdag 4 februari 2010

Vill du gå på dejt med mig?

Stod i mjölkrummet på jobbet
Tänkte för mig själv att ingen skulle komma och störa mig där
Så fel jag hade
Plötsligt öppnar någon dörren

X-Hej! får man lov att hälsa på dig här eller bli din chef sur då?

Jag-Ähh, Ehh jag vet faktiskt inte

X- Ok, men jag ska fatta mig kort, Jag vill gärna gå på dejt med dig någon dag

Jag- Ähh, Ehh? Uhh?....(suck)

X- Eller ja....uhm ....du kanske redan har sällskap?

Jag- Uhmm, Ehh, Ähh...ja det har jag, men du! jag vill gärna vara din vän!

X- UHM? Okej...... javisst...men ja... vi behöver ju inte stressa

Jag- .......?

X- Men ha en bra dag då!

Jag-uhm... ja du med......????????????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar