Jag hade nästan förträngt att jag skulle till Barcelona
Åker imorgon och är borta tills på söndag
En kort resa
Jag är lite nojjig och har hela veckan gjort saker, som jag vanligtvis inte gör
Fall i fall det otänkbara skulle hända
Brode inte tänka så, men det är svårt
Avslutade kvällen att äta plaka-mat, samt storstäda hela lägenheten
Usch vi små människor är så maktlösa där
Uppe i det blåa havet
Det finns bara en väg
och den är
Ner!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar