måndag 5 oktober 2009

Han och Hon

Han:
-Jag tycker att man måste säga vad man känner

Hon:
- Säger du alltid vad du känner då?

Han:
- Om jag hatar någon berättar jag det. Om det handlar om viktiga saker, personliga, överväger jag om det är till min fördel eller nackdel att säga vad jag tycker.

Hon (nickar och tänker)
Jag vet precis vad du menar
Jag känner dig så väl
Vet dina drömmar
Dina mål
Jag vet var ditt hjärta bor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar