Det är en fredag idag.
En fredag
en sån som återkommer varje vecka.
Idag är en dålig fredag
Inte alla fredagar är dåliga
Men just denna är.
Staratde dagen med att vara sjuk
Kom till jobbet
Var nog sjuk i huvudet
Tappade en tung låda på min fot
Fortsatte vara sjuk och blev sämre under dagen
Kunde inte gå hem
Där var någon annan jävel som hann sjuka sig innan mig
Personal saknades
Klockan blev efter långt om länge halv fem
Frihet!
Tåget blev inställt
De tre följande också
Nästa tåg som kom var packat med människor
Gillar inte packade människor
Nu är alla på fester
Jag är hemma
Sjuk i huvudet
Sur
Gillar inte den här fredagen
Men det kommer nog fler
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar