söndag 18 oktober 2009

Ett stund i skuggan

Har inte skrivit på ett tag
Kände inte att jag hade ispiration.
Kan bli så ibland

Idag kommer min syster hit
Min kära lilla syster
Som jag alltid tjafsar med
Men hon är ändå min lillasyster
Hon är cool.

Har funderat på att söka utbildning i stockholm
Ja, jag vill det
Flytta till stockholm
Måste börja planera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar