Har inte skrivit på ett tag
Kände inte att jag hade ispiration.
Kan bli så ibland
Idag kommer min syster hit
Min kära lilla syster
Som jag alltid tjafsar med
Men hon är ändå min lillasyster
Hon är cool.
Har funderat på att söka utbildning i stockholm
Ja, jag vill det
Flytta till stockholm
Måste börja planera
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar