okänd sa:
- Du är nog en av de snällaste människorna jag någonsin träffat.
Du är nog också den enda som har gett mig ett leende på hela veckan.
Är hon så snäll?
Är hon verkligen så in i helvetes jävla snäll ?
Eller vill hon bara vara det?
Jag tror där bor en djävul inuti henne.
Men han är väl maskerad
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar