Eller lördag nu.
kan inte sova.
Fick min vanliga ångest attack
När jag inte får någon luft
Det gick förbi ett par killar utanför mitt fönster precis
x-" Vilket as hon är"
xx- "jaa jag vet"
x- Alltså hata kvinnor"
xx- "Jaa alltså vi är män som hatar kvinnor"
x+xx- "hahahaha"
Brukar inte sova om nätterna
Då kan det ibland vara underhållande
att lyssna på människorna
som går förbi efter sin krogrunda
Somliga är glada
Andra ledsna
Vissa är arga
och några slåss
"Om du kan överleva mig, ska jag överleva dig"
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar