skip to main
|
skip to sidebar
Isabelle Olsson Nordehammar
måndag 26 oktober 2009
Hemfärden från Barcelona
Mitt bagage är försvunnet
Jag hade alla mina älsklingsparfymer där
Kunde inte skriva igår kväll när jag kom hem
Var för upprörd
Jag saknar mitt bagage
Jättemycket
Kom tillbaka
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Om mig
Isabelle
Visa hela min profil
Bloggarkiv
►
2010
(12)
►
december
(1)
►
augusti
(2)
►
februari
(4)
►
januari
(5)
▼
2009
(15)
►
december
(2)
►
november
(1)
▼
oktober
(12)
Min kära stad
En begärligt begär
Hemfärden från Barcelona
Barcelona
Ett stund i skuggan
Falafel + korv= FEL
Jag ska passa
Kanske en djävul?
Han och Hon
(Min) stad
Fortsättning fredag
En fredag
Bloggintresserade
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar