Passa Ronja. I Köpenhamn.
Varje måndag och onsdag.
och en extra passning idag för att jag tycker synd om hennes mamma.
Hon har det hårt.
Ska hämta henne i voggestuen.
Om 45 min.
Orkar inte röra mig.
Måste nu
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar